Polityka plików cookie

Dbamy o Twoją prywatność

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić swoje preferencje dot. plików cookie i wycofać swoją zgodę w ustawieniach. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Klient TV PULS

Zainteresowaliśmy miłośników podcastów serialem kryminalnym

decorator stars

WORK

WORK

WORK

  TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS

 TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS 

TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS TV PULS 

WORK

WORK

WORK

KLIENT:
TV Puls
MARKA:
TV Puls
ZAKRES
WSPÓŁPRACY:
Organizacja i promocja podcastu sposnsorowanego
INFLUENTERINFLUENTERINFLUENTER

TV PULS

W ramach promocji kryminalnego serialu w TV Puls nawiązaliśmy współpracę z prowadzącą jeden z czołowych podcastów kryminalnych w Polsce - "Piąte: nie zabijaj" - Justyną Mazur. Efektem współpracy był jeden z odcinków podcastu stworzony pod patronatem klienta. Dodatkowo zapewniliśmy promocję tego materiału.

WORK

WORK

WORK

EFEKTY DZIAŁAŃ
WSZYSTKIE PLATFORMY
Dzięki współpracy z Justyną Mazur nasza akcja trafiła na wszystkie najważniejsze platformy podcastowe w Polsce
>200 tys.
Na samym YouTube naszą reklamę usłyszało ok. 200 tys. osób

  ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF* 

  ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * 

  ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * 

KIKKOMAN
Pokazaliśmy odbiorcom ciekawe sposoby na wykorzystanie sosu sojowego
SPRAWDŹ