Polityka plików cookie

Dbamy o Twoją prywatność

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić swoje preferencje dot. plików cookie i wycofać swoją zgodę w ustawieniach. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Czy influencer marketing może pomóc Twojej marce dotrzeć do klientów? Przekonaj się!

Influencer marketing pomoże Twojej marce dotrzeć do klientów! Zaufaj  nam!

  Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter

  Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter 

Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter Agencja influenter 

My My i My!

Która agencja stworzy dla Ciebie kampanię influencerską od absolutnych podstaw do egzekucji? Która agencja sprawdziła się na rynku we współpracy z uznanymi klientami i influencerami? Która agencja przynosi wymierne efekty, dbając przy tym o ciekawe rozwiązania kreatywne? Możesz szukać takich agencji na innych stronach, ale nie musisz. Odpowiedź na te wszystkie pytania zawarliśmy w tytule tego akapitu. Sprawdź nasze portfolio!

Zbierz wszystkie litery:

img1 img2
decorator stars

Work

Work

Work

KIKKOMAN

Pokazaliśmy odbiorcom ciekawe sposoby na wykorzystanie sosu sojowego

FOODSI

Razem uratowaliśmy wiele kilogramów jedzenia!

OPOCZNO

Dodaliśmy nieco stylu do wielu mieszkań

SQULA

Pomogliśmy przy zapewnieniu efektywnej i przyjemnej edukacji dla najmłodszych

SUPERFISH

Wspólnie inspirujemy smakoszy w ramach cyklicznych akcji influencerskich

PULS KIDS

Zapoznaliśmy rodziców i dzieci z najciekawszymi programami dla najmłodszych

NOTINO

Stworzyliśmy kompleksowy poradnik makijażu w atrakcyjnej formie

  ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF* 

  ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * 

  ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * ZOSTAW BRIEF * 

Brief

Brief

Brief

WIEMY, ŻE CHCESZ WYSŁAĆ NAM TEN BRIEF.
PO PROSTU KLIKNIJ W PRZYCISK PONIŻEJ!

IAB

Należymy do grupy IAB, w ramach której współpracowaliśmy nad pierwszym w Polsce przewodnikiem po influencer marketingu.

Znajdziesz w nim zestaw praktycznych porad i rozwiązań dla reklamodawców i influencerów! Przeczytaj, zanim zaczniesz swoją pierwszą kampanię influencer marketing.

img1 img2

IAB

IAB

IAB

decorator stars
lub

FAQs

Masz pytania?
Sprawdź je tutaj

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Napisz do nas

Czy lepiej wybrać jednego dużego czy kilku mniejszych influencerów?

Duża liczba subskrybentów umożliwia dotarcie do większej liczby odbiorców, jednakże to społeczność mikroinfluencerów jest często bardziej zaangażowana i może oznaczać lepszy zwrot z inwestycji. Makroinfluencerzy mają duże grono obserwujących, ale to mikroinfluencerzy są dobrze znani w określonych niszach. To daje im pewną autentyczność, reputację i buduje ich autorytet jako ekspertów, a co za tym idzie – są postrzegani jako osoby godne zaufania.

Czym zajmuje się agencja influencer marketingu?

Agencja influencer marketingu to firma, która podejmuje współpracę z blogerami, osobistościami social media i celebrytami. Ich zadaniem jest promocja produktu, usługi lub marki w ich imieniu. Agencja znajduje dla swoich klientów odpowiednich influencerów, negocjuje opłaty oraz formy współpracy a co więcej, dba o wszystkie aspekty organizacyjne przed, w trakcie oraz po przeprowadzeniu kampanii.

O jakie świadczenia możemy prosić influencerów w czasie współpracy?

Świadczenia w dużej mierze różnią się od siebie w zależności od platformy, na której przeprowadzana jest konkretna współpraca. Jednakże najczęściej wybieraną formą promocji są: posty (z oznaczeniem marki/logo/produktu w wideo/zdjęciu), stories (z lokowaniem aktywnym lub pasywnym; standardowo przyjmuje się 3 „kafelki”, z tagowaniem firmy), rolki/reels, live (dedykowany lub z lokowaniem aktywnym/pasywnym), czasowy link klienta wstawiony w bio. Jednak ważnym elementem jest również wskazanie zakazu konkurencji na czas określony oraz wsparcie mediowe.

Jak nawiązać współpracę z influencerem?

Współpraca z influencerem może przebiegać na kilku płaszczyznach. Najczęściej wybierany jest barter czyli otrzymanie produktu w zamian za ustalony zakres działań. Inną metodą jest możliwość pozostania ambasadorem marki. Współpraca z reguły polega na byciu twarzą marki oraz otrzymywaniu w zamian lub poza wynagrodzeniem (według wcześniejszych ustaleń) dodatkowej prowizji ze sprzedaży dokonanej z polecenia. Na takiej samej zasadzie działa również afiliacja.

Case studies

Nasza agencja stworzyła dziesiątki skutecznych kampanii influencer marketingowych. Sprawdź kilka z nich!